چرا باید آنتی ویروس اورجینال بخریم و قتی در اینترنت لایسنس رایگان وجود دارد و یا با هزینه کمی می توانم تریال ریست کنم؟


دلایل متعددی برای خرید لایسنس وجود دارد.
– تقریبا می توانیم بگوییم آنتی ویروس کرک شده وجود ندارد. فرض کنید شرکت هایی که سودای برقراری امنیت در دنیای IT را دارند در صورتی که به همین راحتی هک و یا کرک شوند دیگر چه امنیتی باقی خواهد ماند؟ پاسخ این است که اکثر کرک ها و سریال های تقلبی توسط خود شرکت های سازنده آنتی ویروس در جهت اهداف تبلیغاتی ایجاد می شوند منتهی فایل های آپدیت و به روز رسانی ها در نسخه های تقلبی یا رایگان به مراتب دارای کیفیت پایین تری می باشند و یا آپدیت آنها کامل نیست و دارای حجم بسیار بالا و یا بسیار کم می باشند.
– مسئله بعد این است که پس از خرید لایسنس شما کاملا مطمئن هستید که حداقل تا یک سال آنتی ویروس شما فعال است و به طور مرتب فایل های آپدیت را دریافت می کند و نیاز به جستجوی زیاد برای پیدا کردن لایسنس های رایگان یا آپدیت آفلاین ندارید. لازم به ذکر است بیشتر وب سایت هایی که لایسنس های رایگان یا تریال ریست ، در اختیار شما کاربران عزیز می گذارند شامل این توضیح می شوند.
– این ها مهمترین دلایلی هستند که امروزه در ایران علاوه بر سیل عظیم کاربران خانگی تقریبا هیچ سازمان ، شرکت و یا ارگانی نیست که از آنتی ویروس اورجینال استفاده نکند.

 

چرا Username و Password های رایگان ، خیلی زود غیرفعال می شوند ؟!

Username و Password های رایگان این آنتی ویروس که در سایت قرار دارند ، توسط هزاران کاربر مورد استفاده قرار می گیرند ؛ بنابراین کاربران زیادی با یک Username و Password مشترک ، اقدام به دریافت فایل های Update می کنند که این امر از نظر کمپانی سازنده ، خلاف محسوب شده و در نتیجه Username و Password ها را بلافاصله از کار خواهد انداخت. توصیه می شود License اختصاصی خریداری فرمائید.